دانلود خاطره ها (کمک در پیدا کردن بازی) - 2
::: در حال بارگيري لطفا صبر کنيد :::
صفحه اصلي انجمن ورود عضويت خوراک نقشه تماس با ما
نام کاربري : پسورد : يا عضويت | رمز عبور را فراموش کردم

صفحه اصلي ? معرفی و دانلود بازی میکرو ? دانلود خاطره ها (کمک در پیدا کردن بازی)

farhad_sodagar آفلاين


ارسال‌ها : 9
عضويت : 14 /5 /1393
محل زندگي : تهران
تشکرها : 2
تشکر شده : 4
پاسخ : 11 RE دانلود خاطره ها (کمک در پیدا کردن بازی) :
آقا پیدا شد...Ninja crusader...بعد از 23 سال...جالبه من این بازی رو شاید دو دقیقۀ اولش رو بیشتر ندیده بودم ولی هم صحنه هاش یادم بود و هم موزیکش...الان هم که پیداش کردم به محض این که بازی اجرا شد شناختمش...خیلی ممنون از راهنمایی،بعد از 23 سال خیالمو راحت کردین

پنجشنبه 16 مرداد 1393 - 23:27
ارسال پيام نقل قول تشکر گزارش
erfan348 آفلاين


ارسال‌ها : 1
عضويت : 14 /4 /1395
پاسخ : 12 RE دانلود خاطره ها (کمک در پیدا کردن بازی) :
دستم به دامنتون
یه بازی میکرو سالهاست دنبالش میگردم. تمام نت رو زیرو رو کردم پیدا نشد که نشد
یک بازی یک نفره!
کاراکتر اصلی این بازی یه پسر کچل هست، که از پیشونیش تیر می اندازه.
روی پیشونی پسره هم یه ضربدر سفید(شبیه دو تا چسب زخم ضربدری) هست
یه نیزه هم داشت که پرتابش میکرد، نیزه میرفت و برمیگشت طرف خودش.
توی مراحل بازی هم، نوع تیرهایی که پسره می انداخت میتونست یه جاهایی بره و نوع تیرها رو عوض کنه و تیرش قوی تر بشه.

روانی شدم
اعصابمو بهم ریخته
هرچی میگردم پیداش نمیکنم
اسم بازی رو نمیدونم.
لطفاً کمککککککک

دوشنبه 14 تیر 1395 - 15:18
ارسال پيام نقل قول تشکر گزارش
felix آفلاين


ارسال‌ها : 17
عضويت : 19 /7 /1393
محل زندگي : تهران
تشکرها : 6
تشکر شده : 10
پاسخ : 13 RE دانلود خاطره ها (کمک در پیدا کردن بازی) :
سلام
لطفا به لینک زیر مراجعه کن
http://nintendo.blogfa.com/post/567
نقل قول از erfan348
دستم به دامنتون
یه بازی میکرو سالهاست دنبالش میگردم. تمام نت رو زیرو رو کردم پیدا نشد که نشد
یک بازی یک نفره!
کاراکتر اصلی این بازی یه پسر کچل هست، که از پیشونیش تیر می اندازه.
روی پیشونی پسره هم یه ضربدر سفید(شبیه دو تا چسب زخم ضربدری) هست
یه نیزه هم داشت که پرتابش میکرد، نیزه میرفت و برمیگشت طرف خودش.
توی مراحل بازی هم، نوع تیرهایی که پسره می انداخت میتونست یه جاهایی بره و نوع تیرها رو عوض کنه و تیرش قوی تر بشه.

روانی شدم
اعصابمو بهم ریخته
هرچی میگردم پیداش نمیکنم
اسم بازی رو نمیدونم.
لطفاً کمککککککک


پنجشنبه 28 مرداد 1395 - 03:27
ارسال پيام نقل قول تشکر گزارش
ganggaming آفلاين


ارسال‌ها : 2
عضويت : 11 /1 /1400
پاسخ : 14 RE دانلود خاطره ها (کمک در پیدا کردن بازی) :
سلام بر دوستان گیمر امید وارم پینگ های بازیتان خوب شود و بتوانید سیستم های پر قدرت برای اف پی اس بالا بگیرید. من در پی یک بازی هستم هر کس اسم این بازیا به من بگه من کاری میکنم که هرچی خوشبختیه بیاد سمتش(واقعی) من در حدود 5 سال پیش بازی را انجام میدادم که الان اسم بازی به خاطرم نیست اگر میشود کمک کنیدمشخصات بازی:بازی حدودا در سال 1983 درست شده بود بازی اول شخص بود و به صورت دو گروه ابی و قرمز نمایش داده میشد شبیه بازی کانتر اما از کانتر بهتر بود بات های مختلف بازی میکردند که هر یکی در نقش های اسنایپر...ارپیچی زن...رگ بار و ... بودند که نقشه های مختلف هم داشت اول بازی که میخواستی بازیا شروع کنی صفحه قبل شرو بازی به رنگ سبز بود و عکس اون بازی شبیه جمجمه انسان بود اما فلزی راستی در این بازیی میتونستی سوار بر یک سری ماشین بشی ولی ماشین ها هیچ قابلیت جنگی نداشتند و فقط نقش حمل افراد جنگجو را داشتند.......ی نکته دیگر هم که باید بگم نقش های مختلف داشت مثلا یک نقشش این بود که در افراد قرمز باید پادشاه را میکشتی یا یکی ار نقش های دیگش این بود که همه با هم دشمن میشدند یا باید میرفتی از منطقه دشمن پرچم را میدزدی دی و میاوردی پیش پرچم تیم خودتان راستی بازی اول شخص افلاین بود متشکربه دنبال بازی های سه بعدی هم نگردین کیفیتش هم شبیه کانتر بود ولی من ایت بازیا درون یک سی دی پیدا و نصب کرده بودم در قدیم که سی دی حاویه سه بازی بود یک بازی شمشیری و یکی همین بازی و یک بازی که کاراگاهی برای پیدا کردن یک قاتل سرنخ هایی باید پیدا میکرد این بازی زمان عرصه بازی هایی مثل مرد انسان نما....چهار بیگانه.....25 قدم به زندگی(25 to life) بود هرکی هر اسمی بع ذهنش میرسه بگه و هرچی خوشیه برا اون فقط بگییین لطفاااااااا

چهارشنبه 11 فروردین 1400 - 14:48
ارسال پيام نقل قول تشکر گزارش
ganggaming آفلاين


ارسال‌ها : 2
عضويت : 11 /1 /1400
پاسخ : 15 RE دانلود خاطره ها (کمک در پیدا کردن بازی) :
یک توضیح دقیق تر از مراحل بازی:::: مپی بود که ی استخر بزرگ برای هر دو تیم بود و در مرکز این مپ ی ینایه اجری بود و ما باید میرفتیم در همین بنا و همین که میرفتیم ی چراغ روبرویه ما بود که باید روشن میکردیم اگر جزو تیم ابی بودیم رنگش ابی میشد و اگر جزو تیم قرمز بودیم قرمز میشد. و در تایمی که بازی معلوم میکرد اگر چراغ ما روشن میموند و نمیزاشتیم دشمن چراغ خود را روشن کند میبردیم یا یکی دیگر از بازیاش این بود که باید یک سیدی ها در هر مپی یک سیدی در خانه دشمن برمیداشتیم و میامدیم در دستگاه سی دی خان خود مینداختیم و وقتی که سی دی را از دشمن ها کش میرفتیم صدای اژیری میامد که ینی صیدی برداشته شده و همه یارا میامدند دنبال شما چون که سی دی دست شما بود.......نکته مهم اینکه این بازی افلاین بوده و برای راهنمایی بیشتر عکس بازی شبیه جمجمه یک انسان به صورت فلزی بود.....یکی دیگر از نقشه هاشم فرودگاه بود که تاریک هم بود.....این بازی جزو بازی هایی هست که افراد کمی ان را بازی کردند ولی خوشبختانه منم این بازیا کردم و کل خاطرات...بو.....فکر.....شادی و ... کودکی من تو همین بازی بود چون فقط این بازیا انجام میدادم نظر هم میدم شما این بازیا انجام بدین.... درسته قدیمیه و بازی های جدید تر جای این بازیا گرفته ولی خود بازی ی حسی به شما میده که شاید تو کل عمرتون این حس بهتون دست نیافته......لطططفااا هرچی به ذهنتون میرسد بگید اگر هم سر نخی دارید لطفا بگید

چهارشنبه 11 فروردین 1400 - 14:56
ارسال پيام نقل قول تشکر گزارش
براي نمايش پاسخ جديد نيازي به رفرش صفحه نيست روي تازه سازي پاسخ ها کليک کنيد !



برای ارسال پاسخ ابتدا باید لوگین یا ثبت نام کنید.