تاپیک معرفی اعضا
::: در حال بارگيري لطفا صبر کنيد :::
صفحه اصلي انجمن ورود عضويت خوراک نقشه تماس با ما
نام کاربري : پسورد : يا عضويت | رمز عبور را فراموش کردم

صفحه اصلي ? بحث آزاد ? تاپیک معرفی اعضا

تعداد بازديد : 544
نويسنده پيام
farid آفلاين



ارسال‌ها : 139
عضويت : 25 /2 /1393
محل زندگي : ارومیه
سن : 29
ياهو : krauser35@yahoo.com
تشکر ها: 90
تشکر شده : 148
تاپیک معرفی اعضا
لطفا توی این تاپیک اعضا خودشون و تخصص هاشون رو معرفی بکنن. مرسی

اول از خودم شروع میکنم :
من فرید 29 ساله از ارومیه هستم
به برنامه نویسی / الکترونیک / تحقیق بر روی میکرو علاقه دارم
با زبان های Visual Basic 6 و Assembly 6502 میتونم کار بکنم
به زبان انگلیسی در حد مکالمه و ترجمه مسلط هستم
با زبان ژاپنی در حد شناخت الفبا و تایپ و معنی چند کلمه آشنایی دارم

شنبه 27 اردیبهشت 1393 - 11:34
وب کاربر ارسال پيام نقل قول تشکر گزارش
تشکر شده: 4 کاربر از farid به خاطر اين مطلب مفيد تشکر کرده اند: mohammad_mahdi & yahiko & afh & schneider &
mohammad_mahdi آفلاين


ارسال‌ها : 36
عضويت : 27 /2 /1393
محل زندگي : قم
سن : 18
تشکرها : 28
تشکر شده : 75
پاسخ : 1 RE تاپیک معرفی اعضا :
من محمد مهدی 18 ساله از قم هستم
کلا به کامپیوتر / داشتن یه محیط توی اینترنت برای کسب درآمد / برنامه نویسی با رابط کاربری گرافیکی / جمع آوری بازی های کنسول ها و مبدل اون ها / تخیلات / داستان نویسی / ایده پردازی / سراییدن شعر / بازی سازی (البته تخصص چندانی ندارم) چه عرض کنم ... ! / آشنا شدن با چیز های جدید / و کتاب خوندن علاقه دارم.
با ویژوال بیسیک آشنایی دارم نه کامل.
در کل مهم ترین کاری که تاحالا برای هک بازی میکرو انجام دادم این بوده که یه فونت برای بازی های میکرو ساختم و دیگه اینکه بازی ماریو 1 رو فارسی کردم و الآن نمیدونم چرا واقعا حال و حوصله فارسی کردن بازی هارو دیگه ندارم.

به حروف الفبای کره ای هم تقریبا تسلط دارم و تقریبا میتونم متن های کره ای رو بخونم اما نمیتونم ترجمه کنم! فقط تلفظ.

امضاي کاربر : /\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/
\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\
شنبه 27 اردیبهشت 1393 - 12:00
ارسال پيام نقل قول تشکر گزارش
تشکر شده: 4 کاربر از mohammad_mahdi به خاطر اين مطلب مفيد تشکر کرده اند: farid / yahiko / afh / schneider /
afh آفلاين



ارسال‌ها : 37
عضويت : 24 /2 /1393
محل زندگي : رفسنجان
سن : 17
شناسه ياهو : l0000000l
تشکرها : 92
تشکر شده : 60
پاسخ : 2 RE تاپیک معرفی اعضا :
منم علی هستم متولد آذر 76
به برنامه نویسی علاقه زیادی دارم اما تخصص اصلیم گرافیگه و با فتوشاپ کار میکنم
درضمن ورزش مورد علاقم فوتباله
کلا دوس دارم تو هر زمینه ای فعالیت کنم مثل بازی سازی کار های گرافیکی برنامه نویسی وب هک و ترجمه بازی ووو
همین دیگه


شنبه 27 اردیبهشت 1393 - 15:00
ارسال پيام وب کاربر نقل قول تشکر گزارش
تشکر شده: 3 کاربر از afh به خاطر اين مطلب مفيد تشکر کرده اند: farid / yahiko / schneider /
yahiko آفلاين



ارسال‌ها : 38
عضويت : 25 /2 /1393
محل زندگي : اهواز
سن : 20
شناسه ياهو : iochiha@yahoo.com
تشکرها : 125
تشکر شده : 60
پاسخ : 3 RE تاپیک معرفی اعضا :
«بسم الله الرحمن الرحیم»

سلام.خب بنده هم علی هستم و تقریبا 20 ساله از اهواز.
علایقم زیادن ولی از فوتبال بازی کردن و انیمه دیدن و هک خیلی خوشم میاد
اما تخصصم باید بگم تو چند زمینه تخصص دارم و تو بعضی ها هم تا حدودی نیمه ابری تخصص دارم
خب اطاله کلام نمیکنم:
هک بازیهای میکرو , تسلط به زبان عربی (تا حدودی هم انگلیسی) , فوتوشاپم هم در حد خیلی خوبه فعلا همینا تو ذهنمه

شنبه 27 اردیبهشت 1393 - 20:05
ارسال پيام وب کاربر نقل قول تشکر گزارش
تشکر شده: 3 کاربر از yahiko به خاطر اين مطلب مفيد تشکر کرده اند: farid / afh / schneider /
schneider آفلاين


ارسال‌ها : 1
عضويت : 26 /2 /1393
تشکرها : 4
تشکر شده : 3
پاسخ : 4 RE تاپیک معرفی اعضا :
احمد هستم و به شکلی جنون آمیز طرفدار کاراکتر کارل هاینز اشنایدر کاپیتان تیم ملی آلمان هستم.نام کاربری Schneider تو سایتهای فارسی دیگه مربوط به من میشه(خیلیا منو به این اسم میشناسن.)از سال 1378 به شدت دارم ct2 یا همون بازی کاپیتان سوباسا 2 رو بازی میکنم و به نظرم بهترین بازی کامپیوتری ساخته دست بشر هست.و چند سالی هم هست که هکهای این بازی رو دانلود و در اختیار علاقه مندان قرار میدم.البته خودم هکر حرفه ای نیستم و در این زمینه حد آماتور هستم.

مسلط به زبان انگلیسی و دانلودر حرفه ای هم هستم.نویسندگی هم میکنم.البته تواناییهای دیگه ای هم دارم که از حوصله این تاپیک خارجه.
کمک خاستین در خدمتم.

دوشنبه 29 اردیبهشت 1393 - 02:11
ارسال پيام نقل قول تشکر گزارش
تشکر شده: 3 کاربر از schneider به خاطر اين مطلب مفيد تشکر کرده اند: farid / yahiko / afh /
natureza آفلاين


ارسال‌ها : 2
عضويت : 31 /2 /1393
تشکرها : 11
تشکر شده : 7
پاسخ : 5 RE تاپیک معرفی اعضا :
خو سلام بر همه دوستان گرامی من رو که باس بشناسید !!!!!

من دوستدار شما امین ناتوروزا هستم ی دیوانه واقعی هک بازی سوباسا که تو این کار زندگی کردم وشرایط خیلی سختی داشتم برای بالا کشیدن خودم در این راه باس از خیلی ها تشکر کنم استاد عزیزم شینیگامی و خیلی های دیگه تشکر کنم که کمک شایانی بهم کردن استاد ای ال پاتریکس و......................

دوس دارم اطلاعاتم رو در میون بزارم و شیر کنم تا همه بتونند هک رو با میزان کامل یاد بگیرنند خیلی با این کار حال میکنم.

دوستون دارم در مجموع ایام شما شیک.سوال بود در خدمتم .

چهارشنبه 31 اردیبهشت 1393 - 20:07
ارسال پيام نقل قول تشکر گزارش
تشکر شده: 3 کاربر از natureza به خاطر اين مطلب مفيد تشکر کرده اند: farid / afh / yahiko /
mr_kp آفلاين


ارسال‌ها : 45
عضويت : 5 /3 /1393
تشکرها : 25
تشکر شده : 29
پاسخ : 6 RE تاپیک معرفی اعضا :
من محمدرضام
قبلا هک میکردم...
الان نچ!
وقت ندارم
از 4 سالگی میکرو بازم تا همین الان
در زمینه ی کار با کامپیوتم خیلی چیزا حالیمه

دوشنبه 05 خرداد 1393 - 13:10
ارسال پيام نقل قول تشکر گزارش
تشکر شده: 3 کاربر از mr_kp به خاطر اين مطلب مفيد تشکر کرده اند: farid / mohammad_mahdi / yahiko /
reza_of_persia آفلاين


ارسال‌ها : 31
عضويت : 22 /11 /1393
تشکرها : 19
تشکر شده : 12
پاسخ : 8 RE تاپیک معرفی اعضا :
من محمدرضا 35ساله هستم از تهران - گوینده و دوبلور هستم، البته بازیهای کامپیوتری زیادی رو هم توسط شرکت سریر و دارینوس دوبله کردیم.
منم به زبان انگلیسی در حد مکالمه و ترجمه مسلط هستم!
منم با زبان ژاپنی در حد شناخت الفبا و تایپ و معنی چند کلمه آشنایی دارم!
توی ویرایش و هک بازیهای میکرو تازه کار هستم، فعلاً بعنوان اولین کار و با راهنمایی فرید بازی قارچ خور رو فارسی کردیم .

جمعه 07 فروردین 1394 - 02:21
ارسال پيام نقل قول تشکر گزارش
براي نمايش پاسخ جديد نيازي به رفرش صفحه نيست روي تازه سازي پاسخ ها کليک کنيد !



برای ارسال پاسخ ابتدا باید لوگین یا ثبت نام کنید.