مسابقات آنلاین میکرو
::: در حال بارگيري لطفا صبر کنيد :::
صفحه اصلي انجمن ورود عضويت خوراک نقشه تماس با ما
نام کاربري : پسورد : يا عضويت | رمز عبور را فراموش کردم

صفحه اصلي ? مسابقات و نظرسنجی ها ? مسابقات آنلاین میکرو

تعداد بازديد : 317
نويسنده پيام
mohammad_mahdi آفلاين


ارسال‌ها : 36
عضويت : 27 /2 /1393
محل زندگي : قم
سن : 18
تشکر ها: 28
تشکر شده : 75
مسابقات آنلاین میکرو
سلام دوستان من بعد از مدتی تقریبا طولانی برگشتم.

دوستان راستش خیلی خسته شدم اینقدر تنهایی نشستم میکرو بازی کردم.

من تاپیک kaillera رو دیدم و به فکر افتادم که چرا روی همون سروری که معرفی شد توی اون تاپیک، مسابقه ترتیب ندیم؟ وای گل 3 اونم آنلاین. خیلی کیف میده. اینم آدرس سرور ایرانی: 158.58.188.35:27888

توصیه میکنم با شبیه ساز jnes بیاید.

البته اینم نسخه فارسی که دوستمون علی جان گذاشتن لینکشو

http://forum.pxrom.ir/index.php?/files/file/12-kaillera-فارسی/


دوستان حتما شرکت کنید و قرار هاتونو توی این تاپیک بذارید


آموزشش رو هم یکی لطف کنه بذاره من دیگه الآن کار دارم باید برم و نمیتونم. شرمنده

امضاي کاربر : /\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/
\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\
یکشنبه 26 مرداد 1393 - 14:06
ارسال پيام نقل قول تشکر گزارش
تشکر شده: 2 کاربر از mohammad_mahdi به خاطر اين مطلب مفيد تشکر کرده اند: farid & ali &
ali آفلاين


ارسال‌ها : 10
عضويت : 25 /5 /1393
تشکرها : 3
تشکر شده : 10
پاسخ : 1 RE مسابقات آنلاین میکرو :
سلام و درود

اموزش انلاین هم اماده میکنم وقرار میدم.

البته چندتا اموزش بسیار عالی در حال اتمام هست که واقعا بی نظیر هست.

یکیش اموزش کامل ساخت بازی ساده و تمرینی با موتور NESICIDE هست که با یادگیری اموزش به راحتی میتونید بازی 2d با فرمت nes بسازید با پردازنده 6502

دومیش اموزش مقدماتی کدهای برنامه نویسی اسمبلی پردازنده 6502 هست . که منسوخه ولی برای مورد بالا کاربرد داره.
......
......

ترجمه بازی های میکرو زیاد وقت گیره الان بازی سوپر ماریو هنوز نتونستم 4 تا کلمه درست وارد کنم . فکر کنم فقط برا بعضی بازی ها امکان ترجمه هست

دوشنبه 27 مرداد 1393 - 02:22
ارسال پيام نقل قول تشکر گزارش
تشکر شده: 1 کاربر از ali به خاطر اين مطلب مفيد تشکر کرده اند: farid /
yahiko آفلاين



ارسال‌ها : 38
عضويت : 25 /2 /1393
محل زندگي : اهواز
سن : 20
شناسه ياهو : iochiha@yahoo.com
تشکرها : 125
تشکر شده : 60
پاسخ : 2 RE مسابقات آنلاین میکرو :
لطف کنید آموزش آنلاین بازی های میکرو بزارید
شدیدا نیازه

سه شنبه 04 شهریور 1393 - 10:41
ارسال پيام وب کاربر نقل قول تشکر گزارش
براي نمايش پاسخ جديد نيازي به رفرش صفحه نيست روي تازه سازي پاسخ ها کليک کنيد !



برای ارسال پاسخ ابتدا باید لوگین یا ثبت نام کنید.