مقاله: چطور یک بازی میکرو منسجم و کاملی بسازیم؟(نظر شخصی من) - پاسخ 1
::: در حال بارگيري لطفا صبر کنيد :::
صفحه اصلي انجمن ورود عضويت خوراک نقشه تماس با ما
نام کاربري : پسورد : يا عضويت | رمز عبور را فراموش کردم

صفحه اصلي ? آموزش ، ترفند و رمز / مقاله: چطور یک بازی میکرو منسجم و کاملی بسازیم؟(نظر شخصی من) ? پاسخ 1

farid آفلاين



ارسال‌ها : 139
عضويت : 25 /2 /1393
محل زندگي : ارومیه
سن : 29
شناسه ياهو : krauser35@yahoo.com
تشکرها : 90
تشکر شده : 148
پاسخ : 1 RE مقاله: چطور یک بازی میکرو منسجم و کاملی بسازیم؟(نظر شخصی من) :
مرسی
نکات خیلی خوب و مفیدی رو مطرح کردی.
ضمنا برای تشکیل تیم بازی سازی به افرادی با مهارت های زیر نیاز داریم :
1. داستان نویس
2. طراح مراحل
3. گرافیکیست
4. موسیقی دان
5. برنامه نویس

یه نگاه به تاپیک معرفی اعضا مشخص میکنه که تقریبا اعضای تیم کامل هست
من به عنوان برنامه نویس میتونم کار بکنم
لطفا بقیه هم مشخص بکنن که چه کاری رو میتونن انجام بدن
اگه همه با هم همکاری بکنیم شاید بتونیم یه بازی خوب واسه میکرو درست بکنیم و معروف بشیم
اینا هم پیشنهادهای من هستن :
داستان بازی : جنگ ایران و عراق
سبک بازی : استراتژی
لطفا بقیه هم داستان و سبک پیشنهاد بدن
مرسی

چهارشنبه 14 آبان 1393 - 00:33
ارسال پيام وب کاربر نقل قول تشکر گزارش
تشکر شده: 1 کاربر از farid به خاطر اين مطلب مفيد تشکر کرده اند: mohammad_mahdi /
براي نمايش پاسخ جديد نيازي به رفرش صفحه نيست روي تازه سازي پاسخ ها کليک کنيد !