مقاله: چطور یک بازی میکرو منسجم و کاملی بسازیم؟(نظر شخصی من) - پاسخ 3
::: در حال بارگيري لطفا صبر کنيد :::
صفحه اصلي انجمن ورود عضويت خوراک نقشه تماس با ما
نام کاربري : پسورد : يا عضويت | رمز عبور را فراموش کردم

صفحه اصلي ? آموزش ، ترفند و رمز / مقاله: چطور یک بازی میکرو منسجم و کاملی بسازیم؟(نظر شخصی من) ? پاسخ 3

farid آفلاين



ارسال‌ها : 139
عضويت : 25 /2 /1393
محل زندگي : ارومیه
سن : 29
شناسه ياهو : krauser35@yahoo.com
تشکرها : 90
تشکر شده : 148
پاسخ : 3 RE مقاله: چطور یک بازی میکرو منسجم و کاملی بسازیم؟(نظر شخصی من) :
خب من سوادم در مورد بعضی مسائل خیلی کم هست. توی املا هم همیشه کم میگرفتم!

به نظر من داستان نویسی خیلی با طراحی مرحله متفاوت هست
کسی که داستان مینویسه باید اطلاعات زیادی در مورد یه واقعه یا رویداد داشته باشه و بتونه به خوبی اون رو توصیف بکنه
مثلا کسی که داستان رستم و سهراب رو میخواد بنویسه باید کاملا به شاهنامه مسلط باشه و بتونه قضیه رو به طور شفاف بازنویسی بکنه
یا در مورد جنگ ایران و عراق هم به همین ترتیب هست

ولی کسی که میخواد مرحله رو طراحی بکنه باید خودش گیمر باشه و از نکات مثبت گیم های دیگه برای طراحی مرحله و با توجه به داستان، استفاده بکنه. در صورتی که کسی که داستان مینویسه لازم نیست زیاد گیمر باشه! بنابراین این دو تا کار جدا هست

در مورد طراح شخصیت فکر نمیکنم که نیازی به فرد جداگانه ای باشه چون شخصیت ها با توجه به داستان مشخص هستن و این کار رو طراح مراحل میتونه انجام بده

البته همه این افراد باید با هم تعامل داشته باشن و هماهنگ باشن

من زیاد نگران موسیقی نیستم. واسه اون میتونیم از موسیقی های بازی های دیگه استفاده بکنیم.
ضمنا اینجا هم یه سری آموزش در مورد نحوه ساخت موسیقی میکرو هست که در صورت نیاز خودم از پسش برمیام.

به نظر من سبک بازی باید طوری باشه که بشه به راحتی روی تبلت هم بازی کرد.
این طوری مخاطب بازی زیاد تر میشه.
مثلا همین سبک کاپیتان سوباسا رو با گل سه مقایسه بکن
روی تبلت اصلا نمیشه گل سه رو بازی کرد ولی به راحتی میشه کاپیتان سوباسا رو بازی کرد!

این کار به صبر و حوصله زیاد نیاز داره و نمیشه از بچه ها انتظار داشت که کار رو زندگیشون رو ول بکنن و بیان اینجا بازی میکرو بسازن!
هر کس وقت کرد و علاقه و انگیزه کافی هم داشت، میاد اعلام آمادگی میکنه

چهارشنبه 14 آبان 1393 - 19:38
ارسال پيام وب کاربر نقل قول تشکر گزارش
براي نمايش پاسخ جديد نيازي به رفرش صفحه نيست روي تازه سازي پاسخ ها کليک کنيد !