مقاله: چطور یک بازی میکرو منسجم و کاملی بسازیم؟(نظر شخصی من) - پاسخ 4
::: در حال بارگيري لطفا صبر کنيد :::
صفحه اصلي انجمن ورود عضويت خوراک نقشه تماس با ما
نام کاربري : پسورد : يا عضويت | رمز عبور را فراموش کردم

صفحه اصلي ? آموزش ، ترفند و رمز / مقاله: چطور یک بازی میکرو منسجم و کاملی بسازیم؟(نظر شخصی من) ? پاسخ 4

farid آفلاين



ارسال‌ها : 139
عضويت : 25 /2 /1393
محل زندگي : ارومیه
سن : 29
شناسه ياهو : krauser35@yahoo.com
تشکرها : 90
تشکر شده : 148
پاسخ : 4 RE مقاله: چطور یک بازی میکرو منسجم و کاملی بسازیم؟(نظر شخصی من) :
بچه ها لطفا بگین کدوم یکی بهتر هست :

عکس شهید مهدی باکری :



که به داخل یه بازی میکرو وارد کردم :





پنجشنبه 20 آذر 1393 - 00:05
ارسال پيام وب کاربر نقل قول تشکر گزارش
تشکر شده: 1 کاربر از farid به خاطر اين مطلب مفيد تشکر کرده اند: afh /
براي نمايش پاسخ جديد نيازي به رفرش صفحه نيست روي تازه سازي پاسخ ها کليک کنيد !