دانلود بازی ترجمه شده نینجا گیدن 1 - پاسخ 2
::: در حال بارگيري لطفا صبر کنيد :::
صفحه اصلي انجمن ورود عضويت خوراک نقشه تماس با ما
نام کاربري : پسورد : يا عضويت | رمز عبور را فراموش کردم

صفحه اصلي ? دانلود بازی های هک شده / دانلود بازی ترجمه شده نینجا گیدن 1 ? پاسخ 2

reza_of_persia آفلاين


ارسال‌ها : 31
عضويت : 22 /11 /1393
تشکرها : 19
تشکر شده : 12
پاسخ : 2 RE دانلود بازی ترجمه شده نینجا گیدن 1 :
خواهش میکنم، واقعاً تلاش کردم که به متن اصلی لطمه نخوره و کار استاندارد از آب در بیاد.
آره، در مورد راست چین نبودن دیالوگها هم خودم اولش تو ذوقم میخورد، اما وقتی دیدم عربها هم همینطوری ترجمه کردن، منم بیخیال اون شدم. کاش قبلش بهت اطلاع میدادم؛ البته حالا هم میخوام ترجمه "نینجا گیدن 2 " رو شروع کنم، اگه لطف کنی و یه نگاهی بهش بندازی منو تو جریان بذاری ممنون میشم.

دانلود نینجا گیدن 2

جمعه 14 فروردین 1394 - 14:50
ارسال پيام نقل قول تشکر گزارش
براي نمايش پاسخ جديد نيازي به رفرش صفحه نيست روي تازه سازي پاسخ ها کليک کنيد !