کار بر روی ترجمه بازی نینجا گایدن 3 میکرو
::: در حال بارگيري لطفا صبر کنيد :::
صفحه اصلي انجمن ورود عضويت خوراک نقشه تماس با ما
نام کاربري : پسورد : يا عضويت | رمز عبور را فراموش کردم

صفحه اصلي ? پروژه های در حال اجرا ? کار بر روی ترجمه بازی نینجا گایدن 3 میکرو

تعداد بازديد : 258
نويسنده پيام
kakero آفلاين


ارسال‌ها : 1
عضويت : 9 /5 /1395
کار بر روی ترجمه بازی نینجا گایدن 3 میکرو
سلام فرید جان
من قصد دارم روی ترجمه نینجا گایدن 3 کار کنم. موفق شدم دیالوگها رو چپ به راست کنم و مکان چاپ جمله رو به سمت راست منتقل کنم. اما یه مشکل هنوز باقی مونده. اونم اینه که وقتی یه صفحه حاوی دیالوگ میخواد بره تا صفحه جدید ظاهر بشه، دیالوگهای قبلی پاک نمیشه و نوشته های جدید روی نوشته های قبلی چاپ میشه. ممنون میشم به فایل ویرایش شده من یه نگاهی بندازی.

دانلود فایل :
http://s1.picofile.com/file/8261696934/Ninja_Gaiden_3.zip.htm

به محض اینکه کد RTL رو اعمال کنم این مشکل بوجود میاد. آدرس هگز کد اینه: EE5C مقدار EE رو به CE تغییر دادم.
البته این مشکل مال موقعیه که نوشته ها روی یک تصویر تغییر میکنن. اگه تصویر تغییر پیدا کنه، نوشته ها هم طبعاً پاک میشن.
مرسی

شنبه 09 مرداد 1395 - 02:58
ارسال پيام نقل قول تشکر گزارش
براي نمايش پاسخ جديد نيازي به رفرش صفحه نيست روي تازه سازي پاسخ ها کليک کنيد !



برای ارسال پاسخ ابتدا باید لوگین یا ثبت نام کنید.