آموزش مقدماتی ترجمه بازی های میکرو - پاسخ 2
::: در حال بارگيري لطفا صبر کنيد :::
صفحه اصلي انجمن ورود عضويت خوراک نقشه تماس با ما
نام کاربري : پسورد : يا عضويت | رمز عبور را فراموش کردم

صفحه اصلي ? آموزش هک و ترجمه / آموزش مقدماتی ترجمه بازی های میکرو ? پاسخ 2

reza_of_persia آفلاين


ارسال‌ها : 31
عضويت : 22 /11 /1393
تشکرها : 19
تشکر شده : 12
پاسخ : 2 RE آموزش مقدماتی ترجمه بازی های میکرو :
سلام

من تازه میخوام کار ترجمه رو شروع کنم. برای تمرین بازی سوپر ماریو رو انتخاب کردم. یه سوال برام پیش اومده:
وقتی میخوام حروف فارسی رو توی برنامه tile layer pro وارد کنم، تعداد حروف انگلیسی کمتر از فارسیه؛ چطور میتونم حروف رو گسترش بدم؟ سعی کردم فایل فونت فارسی رو به آخر جدول وارد کنم، اما ارور داد و ممکن نشد.

ممنون میشم راهنمایی کنید.

پنجشنبه 21 اسفند 1393 - 23:35
ارسال پيام نقل قول تشکر گزارش
براي نمايش پاسخ جديد نيازي به رفرش صفحه نيست روي تازه سازي پاسخ ها کليک کنيد !