ترجمه فارسی کاپیتان سوباسا - 8
::: در حال بارگيري لطفا صبر کنيد :::
صفحه اصلي انجمن ورود عضويت خوراک نقشه تماس با ما
نام کاربري : پسورد : يا عضويت | رمز عبور را فراموش کردم

صفحه اصلي ? پروژه های در حال اجرا ? ترجمه فارسی کاپیتان سوباسا

ali آفلاين


ارسال‌ها : 10
عضويت : 25 /5 /1393
تشکرها : 3
تشکر شده : 10
پاسخ : 71 RE ترجمه فارسی کاپیتان سوباسا :
خوب مرجع فایل رو این سایت لینک خورده
http://www.parsian.org/

میتونید از ادمین سایت جویا بشید یا این که از خود سایت کافه بازار درخواست کنید تا لینک رو حذف کنند.

ولی فروختن بازی میکرو کمی عجیبه!! باید تو کل سایت ها در مورد بازی و وبلاک ها لینک میدادی برا این بازی تا درصد سواستفاده بیاد پایین

سه شنبه 28 مرداد 1393 - 23:00
ارسال پيام نقل قول تشکر گزارش
farid آفلاين



ارسال‌ها : 139
عضويت : 25 /2 /1393
محل زندگي : ارومیه
سن : 29
شناسه ياهو : krauser35@yahoo.com
تشکرها : 90
تشکر شده : 148
پاسخ : 72 RE ترجمه فارسی کاپیتان سوباسا :
این هم ایمیل طرف هست : yrezaie[@]gmail[dot]com

توی سایت مایکت هم هست : کاپیتان سوباسا

سازنده : پارسیان

سه شنبه 28 مرداد 1393 - 23:46
ارسال پيام وب کاربر نقل قول تشکر گزارش
ali آفلاين


ارسال‌ها : 10
عضويت : 25 /5 /1393
تشکرها : 3
تشکر شده : 10
پاسخ : 73 RE ترجمه فارسی کاپیتان سوباسا :
این سایت پارسیان رو دیدم فکر کنم کتاب های اموزشی هم میکره به نام خودش. سایتش اصلا معلوم نیست در مورده چیه ( اقا. لبنان. حزب الله) ! پخش مستقیم.

چهارشنبه 29 مرداد 1393 - 01:00
ارسال پيام نقل قول تشکر گزارش
تشکر شده: 1 کاربر از ali به خاطر اين مطلب مفيد تشکر کرده اند: farid /
farhad_sodagar آفلاين


ارسال‌ها : 9
عضويت : 14 /5 /1393
محل زندگي : تهران
تشکرها : 2
تشکر شده : 4
پاسخ : 74 RE تکمیل ترجمه :
فرید جان سلام،
آقا من کار ترجمۀ کل متن نمایشهای بازی(قبل شروع بازی،حین بازی،بعد از بازی)رو تموم کردم،راستش چون با نرم افزار ورد کار می کنم و اونجا می تونم قشنگ متن ها رو دسته بندی کنم که هر یک مال کجا هستن،متن ها رو در فایل ورد کپی کردم،دلیل دیگرش هم اینه که وقتی توی یه فایل ورد پد می ریزم جهت فونت و علامتها برعکس می شه،در هر صورت قابل انتقال به فایل وردپد یا هر فایل دیگه که بخواین هست
در مورد ترجمۀ حرفهای مربیان پیش از شروع بازی فقط اگه بتونید کمی کمکم کنید و پسورد مراحل رو در اختیارم بذارید،راستش وقت بازی کردن ندارم که بخوام مرحله به مرحله پیش برم تا برسم به دیالوگ مربی بعدی،اینه که اگه بتونید پسورد مراحل رو در اختیارم بذارید دیالوگهای مربیان رو یکی دو روزه براتون ترجمه می کنم...با تشکر

پنجشنبه 30 مرداد 1393 - 10:54
ارسال پيام نقل قول تشکر گزارش
تشکر شده: 1 کاربر از farhad_sodagar به خاطر اين مطلب مفيد تشکر کرده اند: farid /
farid آفلاين



ارسال‌ها : 139
عضويت : 25 /2 /1393
محل زندگي : ارومیه
سن : 29
شناسه ياهو : krauser35@yahoo.com
تشکرها : 90
تشکر شده : 148
پاسخ : 75 RE ترجمه فارسی کاپیتان سوباسا :
دستت درد نکنه همین که دیالوگ های قبل و بعد از بازی ها رو ترجمه کرده کافی هست
بقیش رو خودم ردیف میکنم
چون باید حداقل یه بار از اول تا آخر خودم بازی بکنم تا اگه جایی اشکالی باشه متوجه بشم
فایل ورد هم خیلی عالی هست لطفا بزار همین جا
مرسی

پنجشنبه 30 مرداد 1393 - 15:17
ارسال پيام وب کاربر نقل قول تشکر گزارش
mr_kp آفلاين


ارسال‌ها : 45
عضويت : 5 /3 /1393
تشکرها : 25
تشکر شده : 29
پاسخ : 76 RE ترجمه فارسی کاپیتان سوباسا :
عجب ادمایی پیدا میشن هااااااااااااا
چقد نامرد میشه یه ادم اخه :|
حالا میخوای چیکار کنی فرید جون
ب نظر من ورژن های جدید بازی رو فقط ب اعضای همین سایت ک بهشون اعتماد داری خصوصی کنی بهتره

پنجشنبه 30 مرداد 1393 - 20:57
ارسال پيام نقل قول تشکر گزارش
farid آفلاين



ارسال‌ها : 139
عضويت : 25 /2 /1393
محل زندگي : ارومیه
سن : 29
شناسه ياهو : krauser35@yahoo.com
تشکرها : 90
تشکر شده : 148
پاسخ : 77 RE ترجمه فارسی کاپیتان سوباسا :
از این به بعد دیگه به صورت فایل NES بیرون نمیدم
وقتی کامل شد به صورت فایل apk واسه اندروید توی بازار میزارم
اگر هم درخواست واسه نوار بازی زیاد باشه (حداقل 20 تا) نوارش رو از چین سفارش میدم

پنجشنبه 30 مرداد 1393 - 21:19
ارسال پيام وب کاربر نقل قول تشکر گزارش
farhad_sodagar آفلاين


ارسال‌ها : 9
عضويت : 14 /5 /1393
محل زندگي : تهران
تشکرها : 2
تشکر شده : 4
پاسخ : 78 RE ترجمه فارسی کاپیتان سوباسا :
سلام
این هم از فایل

ایرادی داشت یا خودت سوالی داشتی توی پرشین تولز برام پیغام خصوصی بذار...راستی من یه پیغام اونجا گذاشته بودم برات دیدی؟

پنجشنبه 30 مرداد 1393 - 22:50
ارسال پيام نقل قول تشکر گزارش
تشکر شده: 1 کاربر از farhad_sodagar به خاطر اين مطلب مفيد تشکر کرده اند: farid /
farid آفلاين



ارسال‌ها : 139
عضويت : 25 /2 /1393
محل زندگي : ارومیه
سن : 29
شناسه ياهو : krauser35@yahoo.com
تشکرها : 90
تشکر شده : 148
پاسخ : 79 RE ترجمه فارسی کاپیتان سوباسا :
اوه شرمنده پیغامت رو اونجا ندیده بودم!

مرسی واقعا ترجمه خیلی خوبی انجام دادی دستت درد نکنه
البته چون جای کافی واسه ترجمه توی بازی نیست احتمالا مجبور بشم بعضی جملات رو خلاصه بنویسم!

پنجشنبه 30 مرداد 1393 - 23:13
ارسال پيام وب کاربر نقل قول تشکر گزارش
farhad_sodagar آفلاين


ارسال‌ها : 9
عضويت : 14 /5 /1393
محل زندگي : تهران
تشکرها : 2
تشکر شده : 4
پاسخ : 80 RE ترجمه فارسی کاپیتان سوباسا :
اشکال نداره،خواستی خلاصه کنی بگو کدوم جمله اس تا خودم کوتاهش کنم....فکرامونو می ریزیم روی هم...غمت نباشه
من با خریدار اون کارتریج وارد مذاکره شدم تا اگه فروخت ازش بخرم،فقط اگه بتونی بهم بگی برای سفارشی که داده بودم چند کارتریج کمه خوب می شه،بدونم چند تا باید بخرم

پنجشنبه 30 مرداد 1393 - 23:30
ارسال پيام نقل قول تشکر گزارش
براي نمايش پاسخ جديد نيازي به رفرش صفحه نيست روي تازه سازي پاسخ ها کليک کنيد !



برای ارسال پاسخ ابتدا باید لوگین یا ثبت نام کنید.