ترجمه فارسی کاپیتان سوباسا - 3
::: در حال بارگيري لطفا صبر کنيد :::
صفحه اصلي انجمن ورود عضويت خوراک نقشه تماس با ما
نام کاربري : پسورد : يا عضويت | رمز عبور را فراموش کردم

صفحه اصلي ? پروژه های در حال اجرا ? ترجمه فارسی کاپیتان سوباسا

mr_kp آفلاين


ارسال‌ها : 45
عضويت : 5 /3 /1393
تشکرها : 25
تشکر شده : 29
پاسخ : 21 RE ترجمه فارسی کاپیتان سوباسا :
فرید جونم ینی اینکه علی جان میره ورژن عربی رو هم عکس میگیره میزاره؟
چون من عربیم زیاد خوب نیس ولی انگلیسیم خوبه
میتونم معنی کنم

دوشنبه 05 خرداد 1393 - 13:09
ارسال پيام نقل قول تشکر گزارش
تشکر شده: 3 کاربر از mr_kp به خاطر اين مطلب مفيد تشکر کرده اند: afh / yahiko / natureza /
farid آفلاين



ارسال‌ها : 139
عضويت : 25 /2 /1393
محل زندگي : ارومیه
سن : 29
شناسه ياهو : krauser35@yahoo.com
تشکرها : 90
تشکر شده : 148
پاسخ : 22 RE ترجمه فارسی کاپیتان سوباسا :
خب اشکالی نداره تو روی همین ورژن انگلیسی کار بکن
عکس ها رو به صورت زیر از چپ به راست ردیف بکن :



واسه این کار از برنامه Microsoft Office Publisher 2007 استفاده بکن :
Blank page --> Insert --> Picture --> From File
بعد از اینکه عکس ها رو به طور مرتب کنار هم چیدی همشون رو انتخاب بکن و group بزن
بعد روش راست کلیک بکن و save as picture بزن
بعدش با برنامه Paint عکس رو باز بکن و :
Image --> Attributies --> Pixels --> Hight --> 700
بزن تا یه قسمت خالی زیر عکس ایجاد بشه
حالا با استفاده از دکمه A بزرگ (سمت چپ) میتونی واسه هر عکس زیر نویس فارسی قرار بدی :



عکس ها رو دقت بکن که از سمت چپ و به ترتیب شماره گذاری مرتب بچینی تا داستان به هم نخوره
عکس های هر بازی رو یه گروه بکن و از عکس صفحه مقابله هم شروع بکن تا عکس مقابل هم بازی بعدی ماله یه گروه باشه
قبل از اینکه کار رو ادامه بدی سری عکس های بازی اول رو بزار تا ببینم درست هست یا نه
از توضیحاتم هر کجاش رو که متوجه نشدی بگو تا بیشتر توضیح بدم

دوشنبه 05 خرداد 1393 - 13:53
ارسال پيام وب کاربر نقل قول تشکر گزارش
تشکر شده: 3 کاربر از farid به خاطر اين مطلب مفيد تشکر کرده اند: afh / yahiko / natureza /
mr_kp آفلاين


ارسال‌ها : 45
عضويت : 5 /3 /1393
تشکرها : 25
تشکر شده : 29
پاسخ : 23 RE ترجمه فارسی کاپیتان سوباسا :
چشم
میشه باشه برای بعد امتحانا؟

دوشنبه 05 خرداد 1393 - 14:56
ارسال پيام نقل قول تشکر گزارش
تشکر شده: 2 کاربر از mr_kp به خاطر اين مطلب مفيد تشکر کرده اند: yahiko / natureza /
farid آفلاين



ارسال‌ها : 139
عضويت : 25 /2 /1393
محل زندگي : ارومیه
سن : 29
شناسه ياهو : krauser35@yahoo.com
تشکرها : 90
تشکر شده : 148
پاسخ : 24 RE ترجمه فارسی کاپیتان سوباسا :
اصلا عجله ای نیست
اتفاقا خودم هم امتحانات دارم

دوشنبه 05 خرداد 1393 - 15:38
ارسال پيام وب کاربر نقل قول تشکر گزارش
تشکر شده: 1 کاربر از farid به خاطر اين مطلب مفيد تشکر کرده اند: yahiko /
natureza آفلاين


ارسال‌ها : 2
عضويت : 31 /2 /1393
تشکرها : 11
تشکر شده : 7
پاسخ : 25 RE ترجمه فارسی کاپیتان سوباسا :
سلام بر همه دوستان خوب امروز قصد دارم ی کاری کنم که کارتون رو ترجمه خیلی راحت کنم.
خیلی سادست و پرکاربرد.....


روشی هستش که میشه به راحتی دموهای بازی رو ببینید در همون ابتدا وازشون عکس بگیرید

تا برای ترجمه کارمون رو خیلی خیلی راحت کنه

اول باید بازی سوباسا شماره دو رو بندازید تو برنامه هگز بعد از اون ب افست 33 برین:


اونجا عدد 00 رو میبینید

اگر این عدد رو به 01 به طور مثال تغییر بدید و بعد بازی رو سیو کنید

حالا بازی رو تو مبدل اجرا کنید هیچ کاری نکینید
بعد از چن ثانیه دموی بازی میاد


این اعداد رو میتونید به ترتیب تا جایی که جا داره یعنی بازی اخر با برزیل تغییر بدید و تمام این دموها رو ببینید

که میتونه تو کار ترجمه کمک شایانی بکنه

با تشکر دوستدار شما امین ناتوروزا


دوشنبه 05 خرداد 1393 - 16:27
ارسال پيام نقل قول تشکر گزارش
تشکر شده: 4 کاربر از natureza به خاطر اين مطلب مفيد تشکر کرده اند: farid / afh / mohammad_mahdi / yahiko /
farid آفلاين



ارسال‌ها : 139
عضويت : 25 /2 /1393
محل زندگي : ارومیه
سن : 29
شناسه ياهو : krauser35@yahoo.com
تشکرها : 90
تشکر شده : 148
پاسخ : 26 RE ترجمه فارسی کاپیتان سوباسا :
احسنت. واقعا عالی بود مرسی!
به این ترتیب کار خیلی راحت تر شد
دمت گرم

دوشنبه 05 خرداد 1393 - 21:09
ارسال پيام وب کاربر نقل قول تشکر گزارش
تشکر شده: 2 کاربر از farid به خاطر اين مطلب مفيد تشکر کرده اند: yahiko / natureza /
mohammad_mahdi آفلاين


ارسال‌ها : 36
عضويت : 27 /2 /1393
محل زندگي : قم
سن : 18
تشکرها : 28
تشکر شده : 75
پاسخ : 27 RE ترجمه فارسی کاپیتان سوباسا :
منم خواستم توی امر مهم ترجمه کاپتان سوباسا 2 به فارسی سهیم باشم برای همین هم یه صفحه روی نت پیدا کردم با انواع و اقسام هک روی کاپتان سوباسا 2 لینکشم اینه:

daymoe.com/rom/gw.html

ضرر نداره اگه یه نگاه بندازید

امیدوارم کمکتون کرده باشم توی بهینه سازی و ترجمه بازی
لطفا من رو هم سهیم بدونید

با تشکر و سپاس فراوان

امضاي کاربر : /\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/
\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\
دوشنبه 05 خرداد 1393 - 22:13
ارسال پيام نقل قول تشکر گزارش
تشکر شده: 3 کاربر از mohammad_mahdi به خاطر اين مطلب مفيد تشکر کرده اند: farid / yahiko / afh /
yahiko آفلاين



ارسال‌ها : 38
عضويت : 25 /2 /1393
محل زندگي : اهواز
سن : 20
شناسه ياهو : iochiha@yahoo.com
تشکرها : 125
تشکر شده : 60
پاسخ : 28 RE ترجمه فارسی کاپیتان سوباسا :
سلام من اومدم
فرید من تمام عکس دموهای عربی محمود رو دارم ترجمشون هم با من

سه شنبه 06 خرداد 1393 - 00:01
ارسال پيام وب کاربر نقل قول تشکر گزارش
تشکر شده: 1 کاربر از yahiko به خاطر اين مطلب مفيد تشکر کرده اند: afh /
farid آفلاين



ارسال‌ها : 139
عضويت : 25 /2 /1393
محل زندگي : ارومیه
سن : 29
شناسه ياهو : krauser35@yahoo.com
تشکرها : 90
تشکر شده : 148
پاسخ : 29 RE ترجمه فارسی کاپیتان سوباسا :
نقل قول از yahiko
سلام من اومدم
فرید من تمام عکس دموهای عربی محمود رو دارم ترجمشون هم با من

مرسی دمت گرم فقط روان و دقیق ترجمه بکن

سه شنبه 06 خرداد 1393 - 00:35
ارسال پيام وب کاربر نقل قول تشکر گزارش
تشکر شده: 2 کاربر از farid به خاطر اين مطلب مفيد تشکر کرده اند: afh / natureza /
afh آفلاين



ارسال‌ها : 37
عضويت : 24 /2 /1393
محل زندگي : رفسنجان
سن : 17
شناسه ياهو : l0000000l
تشکرها : 92
تشکر شده : 60
پاسخ : 30 RE ترجمه فارسی کاپیتان سوباسا :
پس دیگه احتیاجی نیست که من از ورژن عربی شات بگیرم

سه شنبه 06 خرداد 1393 - 11:02
ارسال پيام وب کاربر نقل قول تشکر گزارش
تشکر شده: 2 کاربر از afh به خاطر اين مطلب مفيد تشکر کرده اند: yahiko / natureza /
براي نمايش پاسخ جديد نيازي به رفرش صفحه نيست روي تازه سازي پاسخ ها کليک کنيد !



برای ارسال پاسخ ابتدا باید لوگین یا ثبت نام کنید.